Lista..

 När vaknade du imorse?

06,30 och blev sååååå arg för det var innan klockan skulle ringa kl 07. Hatar  när man vaknar sådär tätt in på klockan ska ringa...

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jag kan hålla mig, jag är inte kissnödig! Men det var jag visst.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Nej  

Vilket humör är du på?

Lite sådär, mest vädret som gör det.Och David, fast han är den bästa också hehe

Har du ont någonstans?


Nej, inte idag. *TA I TRÄ*

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Lax, som jag faktiskt ska äta inom sisådär 2 timmar. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Lunch idag, Kesella och riskakor. 

 Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Bankens egna. 

 Vad ska du göra ikväll?

Äta, träna sova? kanske träffa Rebecca. 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Beyonces skiva, så vilken som helst av dom.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag jobbade, precis som nu. 

Vad har du på dig idag?
Grå tischa, blåjeans och en svart kofta 

Och helgen då, hur blir det med den?
Jobbar till 20 på fredag och sen har jag ingeeen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback