Glad Påsk

Nu var det längesen.. 
Jag har flyttat, kan jag redan ha skrivit? Blivit sambo med David. Ovant men väldigt, väldigt mysigt. Älskar lägenheten! Sitter förövrigt på våran balle nu (läs; balkong) och solar, sååååå underbart. Igår var det långfredagen och jag hann med massor under dagen och på kvällen hängde vi några tjejer hos Fia och sedan hos Paulina och sedan på trägårn. Jag som bara skulle dricka ett par glas och sen gå hem någorlunda tidigt, fick istället i mig nästan 3 liter vin själv och kom hem runt 02. 
Idag har vi varit och ätit påsklunch hos Davids mamma, trevligt trots min bakishet. Nu har jag extrem beslutsångest över om jag ska åka till Fia ikväll igen eller stanna hemma och ha filmmarathon med David. Desicions, desicions..

Vi hörs 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback