List

Vad har du på dig?

Mysbyxor och en stickad vit tröja

Hur mår du?

Jag mår bra. Är lite seg i kroppen bara.

Vad önskar du just nu?

Att det var sommar igen så att jag kunde spendera den här lediga dagen med att sola i parken.

Vad ska du göra imorgon?

I morgon ska jag jobba 13-20.. 

Vad skrattade du senast åt?
Åt min syster igår kväll. 

Vad grät du senast åt?
Jag grät igår när jag blev sur på D. 

Senaste köp?
Lunch igår.

Vem sov du senast med?
Med D.

Senast sedda film?
Jag tittade på Safe Heaven igår. 

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa

Senast 3 inkomna sms?
"Är du vaken?"
"virus på datorn som jag kan ha fixat och min sladd till mobben trasig så laddade via datorn love it"
"Älskar tekniiiik </3"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?

"Ja"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Frick

Vart vill du åka just nu?
Utomlands

Nästa planerade resa?
Har ingen planerad resa.

Dagens bästa.
Att jag är ledig och nog inte tänker göra något alls idag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback