2013.01.08

I söndags fick lillen komma hem och jag skrev dessutom fel på hans vikt (för er som vill veta) han vägde 3420! Har spenderat både söndagen och måndagen med att mysa med honom. Världens goaste kille även om hans föräldrar är lite väl ego när det kommer till myset. Men bara att vara nära honom är det bästa. Imorgon kommer dom över hit och fikar en stund efter deras återbesök på BB.

Annars har jag gjort en tenta idag och legat i soffan och haft ont i magen. Har haft ont nu i snart 2 veckor och har fått en tid till läkaren nästa torsdag och förhoppningsvis akupunktur snart också.
Nu väntar jag på att D ska komma hit och sova snart, men känner jag honom rätt tar det en lååååång stund....

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback