2013.01.01

Gott nytt jävla år!
Hela dagen igår längtade jag efter en nystart och istället har dagen spenderats i tårar. Förra årets tårar. Så otroligt onödigt. Så min nystart tar jag när den här bakfyllan har gått över, då känslorna inte längre sitter utanpå. Sen släpper jag den här olyckan.

Hade iallafall en väldigt trevlig nyårsafton. Vi började med 9 tjejer som åt middag här hos oss, trerätters. Lyckat! Sen blev det dans och prat i mängder. Innan 12-slaget kom ytterligare mer folk och en stund in på det nya året åkte vi vidare mot borsökna på mer fest. Inte det mest lyckade där så vi hamnade hos oss igen. Där jag inte spenderade mycket tid menmen..

Hoppas att ni hade ett bra nyår och att ni fått en bra start på det nya året.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback