2013.02.24

Det har varit en lång helg, rolig men lång.. Förutom måendet efter en två dagars. Började fredagen med jobb, tenta och sedan vin på Café Sylvia med några tjejer. Lite dans på HåPes och efterfest till klockan 5. Då åkte jag hem och kröp ner i en varm säng.
I lördags när jag kom hem gick Paulina och jag till stan och åt på Papas. Sjukt gott även om jag mådde så djävulusiskt illa..
Nu ska ni få höra något roligt som Paulina och jag såg i lördags och skrattade ihjäl oss åt; (skriver det här så att jag kan gå tillbaka och läsa det i framtiden och skratta lika mycket då, ifall jag glömmer)

Vi går ifrån Papas tapas och då helt plötsligt så ser vi hur en liten pojke tar upp snö gör en snöboll och BAM kastar på en främling. Helt från ingenstans. Mannen han kastade på bara vänder sig om och skrattar till och pojkens mamma måste ha skämts ihjäl men blir så chockad och utbrister bara "MEN DIN LILLA RACKARE" 

Paulina trodde att hon sa din lilla räka hahahha vilket var ännu roligare.

Ska väl avrunda nu innan det blir allt för långt det här. Nu ska jag iallafall sova och ladda batterierna inför en ny vecka och imorgon börjar dessutom en ny delkurs och sen ska jag åka och mysa med Malcom.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback