2013.12.10

Härlig helg, igen! 
Jobb till 20 i fredags och vin med tjejerna. Var på krogen i tjugo minuter innan vi åkte över till Hence och festade vidare till 4 tiden innan jag gick hem till D och somnade gott. 
Vaknade upp med en djävulusisk huvudvärk på lördagen men det var bara på't igen under kvällen. Vin och sen dans dans dans på håpes! Sen struntade jag i att efterfesta och gick istället till D som var hos en kompis och tittade lite på tv där innan vi gick hemåt i kölden. 
I söndags var jag sååå bakis men lyckades att mysa till det ändå genom att åka till Coop och köpa goda delikatesser och sedan bakade vi en tårta och tittade  på Johan Falk, som hade det sämsta slutet Ever...

Tisdag idag, sjukt onödig dag. Jobb till 20 sen en kvällsfika med Elin. Igår jobbade jag till 15 sen mötte jag upp Elin på stan en sväng innan jag gick hem och tittade på morden i Sandhamn med Paulina i hennes säng. Sen la jag mig i min egen säng och tittade på hunger games innan jag somnade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback