23 december

Da'n före da'n.
Sitter på jobbet, har nyss tryckt i mig lite mat från Papas Tapas. Bra förberdelse inför all julmat som man kommer att äta. Raka motsatsen kan man väl säga. Har iallafall noll julkänsla. Ingen alls... Lite tråkigt ändå men är ju typ grinchen så det är väl inte så konstigt.

Helgen var iallafall toppen, älskar helger! Fredagen jobbade jag till 20 sen myste jag med David och på Lördagen jobbade jag ett par timmar, käkade mat med David innan jag gick och hade det roligaste julklappsbytet med ett gäng tjejer. Sen gick vi ut och dansade såååå mycket. Fortsatte dansen på efterfesten med David och hans vänner inann jag plötsligt kände mig väldigt trött och illamående så då var jag tvungen att gå hem nu nu nu! hehe ni vet hur man kan bli.

Igår kunde jag inte gå upp ur sängen, helt sjukt dåligt mådde jag. Så jag låg där jag låg.
Och idag är det jobb till 20 sen ska jag förberede inför imorgon antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback