2013.12.20

Den tjugonde december, galet vad tiden går. Det är snart jul, fyra dagar tillsdess närmare exakt.
Gick upp imorse och sedan hängde jag på låset kl 10.00 när stan öppnade. På mindre än en timma så köpte jag alla julklappar, förutom två, dem köpte jag nu på lunchen. Det kommer liksom inte hinnas med under helgen eller på måndag. Känns som att den värsta stressen har lagt sig nu. Nu kan jag få julen övetstökad.
Jag har redan gett David en av sina julklappar, kunde inte hålla mig (sämst jag vet). Han blev iallafall lycklig haha.
Han fick sitt FIFA och jag fick sängen för mig själv hehe.

Jobb till 20 idag och sedan är det mys resten av kvällen som gäller, ser framemot det såååååå mycket. Har längtat efter David hela veckan. Vi har iprincip bara hunnit sova tillsammans och knappt det då jag somnat långt innan honom.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback