One more lista

vilket är ditt bästa sommarprat?
Har inte lyssnat på något. Började på Kristian Gidlunds men det var så hjärtskärande att jag slutade efter ca 15 minuter.

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Choklad och chips just nu. mums!

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
Det minns jag inte ens.

när var du avundsjuk på någon senast?
idag.

har du något onödigt du gör?
biter på naglarna, det är super onödigt. och slösar pengar gör jag också, det är också onödigt.

kan du visa en bild på något jättebra?
nej för jag är på jobbet och orkar inte kriga för att hitta en bra bild på något bra.

vad är det sämsta med denna vecka?
Att jag jobbar just nu.

vad ska du göra resterande dagar av denna
vecka?
Försöka att mysa och ha så roligt som möjligt. Och äta hos mormor och morfar.

När hade du hjärtklappning senast?
I måndags. 

vad ska du göra i höst?
Hålla mig varm

har du några planer inför slutet av sommaren?
Fira Paulina och försöka ta vara på den lilla värmen som är kvar.

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
Tröstat den som sårat mig. Medans den sårade mig.

vad borde du göra men orkar bara inte?

titta hur det ser ut i systemen på jobbet.

vad har du i ditt kylskåp?
Typ ingenting.  

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
Nej för jag vet inte ens när det blir av. Men kanske bilder från gyllene tider konserten vi var på förra lördagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback