2012.08.06

Ny månad, sista riktiga sommarmånaden. Det är en riktig sommar iår och jag älskar det!!
Vi solar, badar, hänger i parker. Spenderar mer eller mindre varje natt bredvid David och det är himla mysigt. Har hunnit äta årets första kräftor och det var så gott så gott.
Jobbar min sista heltidsvecka den här veckan och sen återgår jag till att jobba timmar. I helgen solade vi och badade vi exakt varje dag hela dagen. Avslutade fredagen med grill på djurgårn, lördagen med film hos Allan och Ida och söndagen med tacos hos Elin med allihopa. På lördag är det gyllene tider i sundbyholm och det kommer att vara sjuuuukt roligt tror jag. Iiih

https://cdn1.cdnme.se/178663/7-3/pic_52010c86ddf2b335a1c2561f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback