Its my bday

Idag är det min födelsedag, den är snart över men ändå. Nu är jag 22 år. Har haft en väldigt mysig födelsedag. Vaknade upp med D här hemma och så har vi spenderat dagen med mys och jag har garnerat smörgåstårta som min familj kom och åt på kvällen. Paulina och jag har solat inför lördag nu på kvällen också. Har fått så himla fina presenter av Paulina speciellt. En tavla med en bild på oss två på och två bildkollage med bilder på oss. Blev så glad när jag kom upp imorse och såg det. Även vinglas och ett fint ljus fick jag. Och pengar av mamma och pappa, mormor och morfar och en ljuslykta av tomas och heidi.

Nu är jag så trött och ska sova. Imorgon väntar monsterpasset på jobbet och huvudmanna middag efter det. Och på lördag smäller det, då firar vi mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback