2013.04.23

Förra helgen firades ju min födelsedag och den här helgen var det Tonkarillos tur. Trevlig förfest med några tjejer och en rolig utgång på HåPes och sedan en riktigt bra efterfest ute i borsökna. Trillade in här hemma 06.00 i söndagsmorse. Bakfyllan kom rejält på söndagkväll, vilket var tur ändå för då hade jag en otroligt bra söndag med slagsta glass och årets första grillning hos mina föräldrar. På kvällen kom D hit och vi kurerade vår bakfylla (eller min bakfylla) med godis, pommes pinnes, cola och några bra filmer. Måndagen var också någon slags bakfylle dimma så vi spenderade dagen i sängen och på kvällen lagade jag mat med Paulina innan jag gick och la mig igen. Helt sjukt att man kan sova så mycket, det måste bero på vädret.

Nu ska jag plugga vidare innan jag tar en promenad till mamma och pappa för att titta på fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback