Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick gå och lägga mig, igår var inte en så bra dag.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov, fast skulle suttit på bussen till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med en kund skulle jag gissa på
Det sista du sa högt? Välkommen till sparbanken du pratar med Emma. Alldeles nu haha 
Det senaste någon sa till dig: Till folksam?
Vad har du druckit idag? saft

Vad var det senaste du åt? några bitar riesen
Vad var det senaste du köpte? en sallad och cola igår kväll
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och kallt

Godaste glassmaken? ÄLSKAR jordgubbsglassen på slagsta glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej men jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Sover du tungt? Njae
Drömmer du mardrömmar? Alldeles för ofta
Trivs du med ditt jobb? Ja!


Favoritklädsel? Mjukisar! eller jeans som sitter bra
Favoritlåt just nu? Lyssnar mycket på Petra Marklunds nya skiva.
Vad ser du om du tittar till höger? En jobbarkompis
Vad gör dig glad just nu? Att jag snart ska gå och köpa en fanta lemon.
Vad ska du göra härnäst? Jobba till 20.00
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sur
Favoritgodis? Smultronmattor
Kläder just nu? Jeans, topp och kofta
Sommarplaner? Inga ännu vad jag vet
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? Absolut ej morgon

Vad är viktigast för dig? vänner, familj
Är du kittlig? JAAAA
Snarkar du? Nepp
Stjärntecken? Vädur
Stökigt el välstädat? Ett smått organiserat kaos
Vad längtar du mest efter just nu? Min fanta lemon och gå hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback