2012.10.07

Har haft en väldigt lugn helg, det har behövts då jag legat halvt invalid i en vecka och lidit av kristallsjukan. Helt idiotisk sjukdom som inte är riktigt bra än men vääääldigt mycket bättre än i måndags. Fredagen spenderades med bankbrudsen och Hauk hos Patty med god mat och vin (eller det var cola i mitt glas) och massor med skratt. Halv 1 kom jag hem och tittade på film och tröck i mig godis. Igår gjorde jag verkligen ingenting vettigt alls. Paulina och jag lagade bakpotatis med egen räkröra och låg i soffan och tittade på o.c. Idag har jag varit på Erikslund och Ikea en sväng och köpt en byrå. Nu ska jag göra mig redo för att åka till staden och titta på fotboll. Kommer att missa solsidan för det men tror att jag överlever. Det fina med tv4 play vetni ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback