Valborg 2012

Igår firade vi Valborg och det var trevligt. Blev inte exakt som det var tänkt men det blev bra ändå. Har inte sovit en blund och känner att efterfester numera är standard?
Vi spenderade iallafall kvällen hos Amanda och John ett helt gäng boys och så vi tjejer. Blev prat, dans och alkohol in på småtimmarna. Nu har jag förflyttat mig från sängen till soffan och ska ta tag i hur det ser ut här hemma, det är helt galet hur det blir när man är två tjejer som delar på ett hem. Paulina har bott hos mig sedan i fredags då Ogge varit iväg.
Paulina kommer iallafall hit senare och då hoppas jag på att köpa sushi!! eller kanske pizza eller kinamat.
Hoppas att ni hade en bra valborg?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback