2012.06.26

Tänkte blogga ifrån mobilen men så gick inte det så bilder kommer en annan dag!

Midsommar då?! Vilken underbar högtid och vilken toppen midsommar jag hade. Vi började dagen hos Paulinas familj med midsommarlunch och sedan gick vi ner och tittade på folk som dansade runt stången och efter det gick vi till Emelie och firade att hon fyllde 20 år. Sådär jättemysigt med hennes släkt, familj och oss vänner. Ännu senare skjutsade Tomas mig och Paulina till en fest där det var massor med människor, högmusik, dans, kohagar, kransar osv. Svensk midsommar ni vet! Dansade skiten ur mig och sedan promenerade jag hemåt (lite tvång hade lätt kunnat stanna och dansat i flera timmar till.)
Midsommardagen spenderades i soffan med makedonkan och fotboll, perfekt!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback