adios amigos

nu har jag gjort min sista arbetsdag.. kan det vara mer ledsamt?! jag vill verkligen inte sluta. jag trivs så himla bra och älskar mitt jobb! de jag jobbar med är också världens bästa och även om jag vill dö varje morgon så är det ingen plåga att jobba för vi har så roligt (även om jag vara en gnällig liten mara ibland hehe) och jag tycker att arbetet är roligt. jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka. men nu gäller det att bestämma mig för vad jag ska göra istället. sovmornar och oplanerade dagar kommer att driva mig ner i avgrunden annars är jag rädd för.
det var iallafall en bra sista dag förutom att tårarna sprutade på mig säkert ett tiotal gånger. jag kommer att sakna mina kompisar väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback