dag 1

jag får försöka se det här med att vara "arbetssökande" som en semester eller något. en väldigt hemsk semester.. har iallafall fått endel gjort idag. började med att ringa till forex och till kommunen sen gick jag ner till arbetsförmedlingen, gick en vända på stan och lunchade med mormor och sedan mötte jag upp linda och hämtade mellsan på dagis och gick hem till dom och myste med mina favorittjejer! solade på vägen hem och väl hemma tittade jag på handbollen (vad försigick där?!!) och fyllde i lite papper och fick en mindre ångestattack men det löser sig.
Ska titta lite på greys och sedan sova. imorgon väntar storhandling, kanske en tripp till ikea, uppsättning av gardiner osv... woho.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback