2012.02.12

Börjar med att skriva vila i frid Whitney Houston! En av dom största artisterna genom tiderna har gått bort. Väldigt tragiskt. Men hennes musik kommer alltid att leva vidare!

Annars har jag hunnit med en hel del den här helgen. Var hos mamma och pappa igår myste och åt mat senare kom Rebecca och Emma över till mig och så låg vi här hemma hela kvällen. Idag åkte jag till Ikea imorse med mamma, Jessica och Eve och när jag kom hem kom Paulina över och vi köpte ming och tittade i gamla skolkataloger och skrattade ihjäl oss.

Nu tittar jag på bodyguard, en av mina favoritfilmer som Whitney Houston dessutom är med i. En liten hyllningskväll för henne.
Imorgon ska jag uträtta några ärenden sen hämtar jag hem Ludde på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback