Söndag 20120415

Goddagens!
Ligger i sängen och ska snart gå upp och göra mig iordning för att luncha med Paulina! Känns väldigt efterlängtat.

Fredagen var toppen! Vi firade mig då och det gjorde ingenting alls att vi blev färre än vad vi skulle. Vi började såklart hos mig och sedan gick vi ut både på brasse och på håpes! Håpes var GRYMT i fredags vi dansade nästan nonstop och musiken var sjukt bra och riktigt roligt folk. Avslutade kvällen med en taxi hem och mys. Tack tjejer för att ni kom och för presenterna och för att ni är så otroligt bra!

Lördagen mådde jag värre än värst men det spelade ingen roll. Jag skulle på bröllop i Linköping. Min syster och hennes Mattias gifte sig. Så det var bara att göra sig iordning och plåga mig igenom dagen. Lite mycket mambojambo om Gud under vigseln kan jag tycka men annars var det så fint. Känns lite overkligt att hon är någons fru nu! Fina var dom. Grattis än en gång!! Väl hemma igen så gick jag till Alice trots att jag mådde så dåligt och följde med dom till håpes men jag var nykter mådde så dåligt hela tiden den värsta bakfyllan någonsin!!! Sov gott i min säng inatt kan jag ju säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback