Påskafton del 2

Alltså nu ska ni få höra! Vilken dramatik det har varit för mig idag haha
Min ytterdörr har krånglat i flera dagar och igår så kunde jag inte låsa upp dörren från insidan och det var ett jävla krångel att få upp den från utsidan.
Hoppade i en dusch på förmiddagen och efter det tänkte jag att jag skulle prova låsa upp den så att jag visste att jag kunde komma ut i tid tills jag skulle vara hos mamma och pappa. Det gick inte, jag var inlåst.
Fick ringa jouren och dom fick inte heller upp dörren så dom i sin tur ringde till en låssmed som inte kom så jag fick skruvmejslar inskickade igenom brevlådan och fick skruva loss allt från insidan. Tillslut kom jag ut!
Men då fick de åka iväg och hämta nya saker till låset och sedan byta ut allt och nu sitter det lite halv löst här och där men jag kommer ut och in iallafall!
Fick iallafall i mig min påskmat och nu är jag hemma igen och ska snart hoppa i en dusch igen och göra mig redo för kvällen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback