2012.04.16

Idag har jag haft en del för mig. Började dagen med en lunch med Jessica på Papas (galet gott men stinker vitlök nu känner jag haha) och ett besök på banken för att hälsa på alla gullisar. Tog en promenad till Tuna Park efter det och bytte ett par byxor. Efter det gick jag vidare till Stenby och hjälpte Fredde med lite grejer. Nu är jag hemma och helt slut och det kliar i ögonen och täppt i halsen, pollen dags?! lite konstigt med vädret men det kanske inte spelar någon roll?
Nu ska jag lägga mig och göra ingenting tänkte jag. Förhoppningsvis så somnar jag tidigt ikväll, låg vaken väldigt länge igår efter att ha sett senaste Greys anatomy som väckte massvis med gamla minnen och en brutal ångest. Blääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback