I WENT INSANE!!!!!!!

Grönan hela dagen igår, timmar med karusellåkande sjuuuukt roligt. Åkte Insane och kände mig som superwoman efter.
När vi kom hem vid 9 tiden så var det bara att duscha och byta om och åka ner till stan för att säga hejdå till nybron! Blev väldigt besviken, musiken var dålig och det var inte så roligt folk där heller. Ville ju att det skulle bli ett sånt där riktig brak hejdå eftersom det var som mitt andra hem under så många helger haha.
Letade efter min natt buss i en kvart sen åkte jag hem och la mig i min säng och somnade som en stock. Underbart!
Idag är en seg söndag och jag ska inte göra något alls, köpte 3 filmer på coop som jag nog ska titta på när jag äter chips och dipp! mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback