2011.10.02

Igår var det lördag och jag var alldeles för rastlös för att ligga hemma så jag gjorde mig iordning och åkte över till Paulina där hon & Ello var och så skulle vi gå ut. Hemma hos Paulina drack vi och hade så himla mysigt tjejsnack, hade kunnat sitta där och pratat hela natten. Men vi gick ut och hamnade på royal (ja...) var inte där så länge utan Paulina åkte hem och jag och Ello fixade skjuts av två håriga män till en av Ellos kompisar där jag styrde upp lite soffbygge innan jag ringde efter taxi och kom hem vid 3 tiden.
Imorse åkte jag, silvia, mamma & pappa till ikea. Kom hem med en massa smått & gott till lägenheten har väldigt svåra beslut att ta gällande soffa.. åh! att tiden närmar sig med storm steg hjälper inte direkt...
har tittat på friends with benefits nu på kvällen och jag älskade den!
pusss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback