Miles to go before I sleep

Det är nu man märker hur fort tiden faktiskt går. Den här helgen var det 1 år sen balen. Det är så sjukt, det är så nära men så långt bort. Det har hänt så mycket på 1 år att det känns som 100 år sen det var bal, men samtidigt minns jag den som igår.
Om två veckor är det 1 år sen studenten och det är ännu sjukare, det börjar sjunka in nu att skolan är helt över. Jag har ju vetat om det hela tiden men det blir så sjukt verkligt att jag har blivit "vuxen" när man inser att nu är det nästa årskulls tur att göra det vi gjorde. Jag skulle ge mycket för att ta studenten igen, det var så jävla roligt! Men det är väl det som gör det så speciellt och roligt, att det är en once in a lifetime grej.






Helgen då? Jag har bara tagit det lungt, handlat det sista inför resan. Jag åker ju på fredag. Resfebern kommer smygandes. Om mindre än en vecka så ligger jag på stranden med Rebbo! wiiii
Barnvakt och fotboll igår. Jag kunde somna gott när Barca vann! YES!!!


Kommentarer
Postat av: Silvia

Ja. Det är helt sjukt att tänka på det. Ett år sedan, men känns ibland som att det var igår. Samtidigt som jag förstår vad du menar, vi har ju blivit "vuxna" nu..

2011-05-30 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback