JAG, HAR DU, BRUKAR DU, VEM, SISTA PERSON SOM, HUR, SENASTE

JAG

är brun? nope

saknar någon just nu: yes

svär ofta: rätt ofta, tyvärr

sjunger i duschen: njae men nynnar rätt ofta

är en morgonperson: verkligen inte!

ser ditt hår ut som du vill? ibland ja, ibland nej

skrattar åt mina egna skämt: haha ja rätt ofta!

äter snabbmat varje vecka: njae på sistonde har det blivit rätt mycket.

vill ha barn: vet faktiskt inte

skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Det skulle jag nog göra


HAR DU

glasögon/linser: nope

piercing: i öronen

syskon: två små systrar och en halv storasyster

jobb: japp (FINALLY)

för många vänner: jag har så det räcker för mig

rymt hemifrån: bara när jag var liten

färgat håret: aa, tonat det har jag gjort

hållt ett nyårslöfte: har knappt haft nyårslöften

sagt jag älskar dig till någon: ja

brutit ett ben: nej som tur är!

tappat bort mig i min hemstad: nästan

sett en fallande stjärna och önskat: nej :(

gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja

en hemlighet som ingen vet: det är ju ingen hemlis längre då?

struntat i ett prov: japp

sovit en hel dag: många gånger

somnat gråtande: ja


BRUKAR DU

titta dej själv i spegeln: ja ibland måste man ju

drömma mardrömmar: ja senast igår

sminka dig: ja fast inte så ofta

klä dig i svart: ja väääldigt ofta

fälla folk: nej men ibland har jag lust att göra det

gå till kyrkan: har varit i en kyrka men går ju inte dit och ber direkt. så nej

hata folk: nej jag hatar inte folk hur som helst. men det finns dom som jag hatar.

lita på folk: nej men det finns några som jag litar på.

skratta när nån ramlar: ibland haha men inte om någon gör sig illa!


VEM

pratade du i telefonen med sist: sista kunden som ringde till jobbet

skrev du med på msn sist: minns inte

saknar du: rebbo, paulina, silvia

vill du döda: ingen

kramade du sist: Luddis

vill du slå: vet inte

gör dig riktigt glad: solen, mina vänner, musik, Ludde, Alvin mm.


SISTA PERSON SOM

sov i din säng: jag

fick dig att gråta: den där känslan.

du delade en dricka med: mig själv

skrek på dig: minns inte

du fick sms från: paulina


HUR

svarar du i telefonen: "aa hallå", "aa det är emma" eller "välkommen till sparbanken rekarne det är emma"

svarar du i mobilen: "aa hallå", "aa det är emma"

fördriver du tiden: familj, vänner, serier, jobb, alla braiga spel i mobilen

mycket pengar har du just nu: ja lite mindre nu efter mitt godis inköp


SENASTE

låt du lyssnade på: Trey Songz- Love faces

du åt: Pizza

film du såg: minns inte

du åkte buss: idag, till och från jobbet

tv spel du spelade: super mario!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback