4 mars

idag har jag skött jobbet själv. bara några sista grejer som Anna har visat mig. och mitt jobb kommer vissa dagar att vara min död! men fan så roligt det kommer att vara också :)
man blir så död i huvudet att det känns som att någon har rört runt med en elvisp i huvudet på mig typ. igår somnade jag faktisk på 20 minuter för första gången på jag vet inte hur länge?

imorse började dagen med ett stor möte då vi fick se film från bankens personalfest, det gjorde verkligen min dag! gud så roligt det var! fick också höra hur saknad jag var på allexpen och att dom vill ha tillbaka mig dit. så förhoppningsvis får jag komma dit i höst.
ikväll ska jag träffa rebecca och mysa och planera inför imorgon. För imorgon fyller hon 22 år och det ska vi fira! hon la till att vi ska fira mitt jobb också haha födelsedags/jobb fest, inte illa :)


Kommentarer
Postat av: silvia

Stolt :)

2011-03-04 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback