15 mars

Jag vill inte flytta hem igen om 2 veckor. Tanken ger mig faktiskt ångest. Att flytta hemifrån har jag velat göra i så många år jag kan minnas, det är verkligen dags att göra det nu. Vill inget annat än att ha mitt eget ställe nu, mitt eget hem!

Fiskgratängen är i ugnen och är snart klar. Klantigt av mig att inte ta fram något annat imorse men fick springa till bussen så jag hann inte. Har vattnat alla satans blommor i det här huset också, dom kommer att bli min död. Om jag inte blir deras det vill säga.
Kl. 19 är det repris av gårdagens big brother som jag missade eftersom jag somnade. Jag har aldrig sovit så bra som jag har gjort den senaste veckan, inte haft problem att somna en enda gång. Hemma kan jag ligga och vrida och vända mig i timmar utan att lyckas somna.
Ska kolla till maten nu vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback