10 mars

Alltså på jobbet just nu är det FÖRJÄVLIGT! Det är några byggjobbar jävlar eller jävla byggjobbare (hoppas att dom är snygga iallafall, kan ju kännas lite lättare då när dom stör så fasligt) som jobbar ovanför oss eller brevid oss (kanske båda) och dom borrar och bankar och kastar grejer och har sig. Ibland är det helt olidligt. Igår somnade jag kl. 20 för att jag var så trött i huvudet av allt borrande, ögonen bara gick i kors.

Var hemma hos mamma & pappa idag en sväng och hämtade lite mer kläder och träffade min lilla bebis Ludde. I helgen ska han bo hos mig!
Nu har jag organiserat mina kläder, gjort matlåda och nu kollar jag på BB sen vette fan om jag ska lägga mig eller vänta på dagens bb-avsnitt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback