Good life

Kom hem från Israel i Torsdags, ville inte åka hem. Det var nära att jag inte klev på tåget till flygplaten i onsdagskväll.
Om jag ska sammanfatta resan så skulle det låta typ såhär;
Sol, bad, sand, musik, breezer, världens bästa avner, REBBO♥, mat, hetaste bartendern i världen, polisdate, beyonce, zohan osv. osv. osv.
Under min korta tid hann vi med väldigt mycket vi var på stranden varje dag, åkte till ett köpcenter, tittade på när Avner spelade på BK och på en pub i Haifa (där den hetaste bartendern i världen jobbar), träffade Rebeccas underbara släkt och bara hade det bra.
Att säga hejdå är ju inte min grej alls, men nu var det nog värre än någonsin. Ville inte åka ifrån Rebbo, Avner och allt annat. Man blir verkligen kär i det landet. (bortsett från New York så är det mitt favorit ställe i världen)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback