Äntligen här!

Jag är framme i Israel hos Rebecca i Narhaiya. Det är helt underbart här, jag älskar det!
Resan var lite lång men det gick bra. Och gårdagen var den längsta dagen i mitt liv tror jag. Jag jobbade i fredags och kom fram till Tel Aviv 04.10 igår morse. Lyckades aldrig somna på planet och jag kände mig inte sugen på att förstöra hela lördagen genom att sova första tiden så vi kom till huset vid 7 tiden och redan vid halv 9 var vi påväg mot stranden. Där låg vi och njöt till på eftermiddagen då vi gick hem och grejade lite och hem och åt och umgicks med några av Rebbos grannar som har dom sötaste små barnen i hela Israel tror jag! Sen tittade vi på när hennes farbror Avner spelade på en pub inne i stan och efter det däckade vi båda två rätt utmattade. Vi sov alltså inte på mer än ett dygn.

Idag har vi varit på stranden och på marknaden och ikväll ska vi ut i haifa en stad som ligger en bit bort :)
PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback