freeeedaaaaaag, välkommen!

Imorgon får jag äntligen sova! Den här dagen har inte riktigt varit min dag kan vi väl säga. Började med att vakna vid 2 tiden inatt och fick för mig att jag hade försovit mig. Panik utbröt och jag springer in i duschen och skyndar mig med att tvätta håret osv. mitt i allt inser jag att det stog 02.06 på klockan.. god natt igen!
när klockan ringde på riktigt igen gick jag upp och åkte till jobbet och kom inte försent!
Skulle cykla till ica och handla godis tänkte jag.. Går till cykel förrådet och vet inte vilken cykel som är mormors så jag provar nyckeln i varenda rödcykel som fanns.Tur att ingen såg mig! Cykeln fanns inte där utan i deras eget förråd. Hoppar på cykeln och såklart finns ingen luft i framdäcket. Det börjar såklart att ösregna då,så då fick jag ringa pappa så körde han mig till affären.. Nu är jag hemma och ska njuta av mitt godis, cola och vattenmelon framför Greys!
Pusss & Kram
FREDAGSMYS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback