07.10.11

Underbar helg, jag kan inte få nog av helger! Lördag hela veckan vore inte helt fel hehe
I fredags var jag ute på nya harrys som heter Brasseri Le Grand (?) kan inte uttala det när jag är nykter och inte heller när jag är full, absolut inte då. Så det är lättast att säga nya harrys.
Vi började kvällen ett gäng tjejer hos en tjej som heter Sofie och sedan gick vi ut. Och jävlar vad roligt det var! Det var länge sen det var så roligt att gå ut. Vi dansade och dansade och skrattade och sjöng!
Tog nattbussen hem och la mig och sov så gott.
På lördagen väckte Linda mig och så kom hon & Mellsan hit och badade och solade hela dagen. Senare kom Alvin och lekte och busade hela dagen och så satt vi ute med grannarna på kvällen och sedan sov jag efter några avsnitt Greys.
Ni hör ju det låter väl som en bra helg?
Imorgon flyttar jag ut till Slagsta och det ska bli hur skönt som helst, behöver ensam tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback