FUSE

I fredags gick jag och rebecca till nybban som jag hade längtat! och vi hade som vanligt roligt, fulla och glada var vi. synd bara att det var dåligt med folk. vi gick hem till mig och sov på natten. Ingen rolig promenad kan jag säga, kallt och skyhöga klackar. Tröck i oss pizza innan vi däckade i sängen.
 
Vi mådde sådär lagom bra på lördagen men vi gick ut ändå. "vi vet ju att det ändå blir bättre sen" som rebbo sa ;)
Rätt lyckat i lördags, kanske inte avslutet på kvällen men innan det. Rebbo, jag och Amanda fixade oss ihop och åkte ner till nybban där mötte jag Paulina och dansade och hade riktigt kul sen vid halv 2 gick jag och Paulina hem till mig och la oss. Inte en mysig promenad då heller, hur trög får man vara att gå i lika höga klackar ytterligare en kväll när man vet hur plågsamt det är?
Paulina och jag har legat i min säng hela dagen idag, pratat & lyssnat på musik. Vi åkte och köpte max också snacka om gott!







Imorgon är det jobb och jag känner mig sådär lagom glad över det. Kan ju säga att jag kommer att vara död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback