08.28.11

I fredags fyllde Paulina år och det firade vi! Började med kräftor på hennes altan och sedan dansade vi och gick in till stan där vi härjade på harrys, vi satt ute och pratade och vi dansade till riktigt gamla godingar tills svetten rann om oss. Det var en så himla lyckad kväll! Kom hem och rasade ner i sängen och somnade så gott!
Igår var jag barnvakt och kämpade mig runt Ikea och Mediamarket och kom hem med lite små saker (det bästa var o.c säsong 1 för 99 kr). Senare kom Paulina över och vi åt kräftor med min familj och grannarna sedan la vi oss i min säng och åt chips, dipp, godis och drack cola, pratade och tittade på o.c. väldigt skönt!
Idag har jag inte gjort mycket och tänker inte göra det heller. Det är söndag och imorgon är det orvar måndag.. Jag ska börja med lite nya arbetsuppgifter imorgon börja dagen i växeln men sedan vid 11 ska jag gå ner till allexpen och lära mig kassan och stå där mellan 11-14 varje dag! wiiii
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback