upptagen tjej_91

snacka om att ha fullt upp hela tiden typ. men jag gillar det faktiskt, känner mig bara dum mot Ludde att jag aldrig är hemma. måste börja spendera mer tid med honom. min beeebiiiis :)

Började dagen med rekryterings info hos ett företag som heter Work Agent som ska ge bra chanser till jobb. Sen klockan 12 hade jag max intervju som förhoppningsvis gick bra får veta om 2-3 veckor. Håll tummarna?
Men jag räknar inte med att få det, för då blir jag inte besviken.
Gick hem till mig med rebecca efter det så tog vi ut hundarna och så gick vi tillbaka till henne. handlade och käkade super god mat. åt nästan så mycket att jag hamnade i matkoma. sen köpte vi en super god chocklad! cookies and cream marabou mmmmh
Idol och sen började jag pallra mig hemåt.

I idol såg vi förresten värsta snyggingen, letade lite på fejjan efter honom men hittade honom inte. Too bad.

Har förresten kommit på en bra sak med hösten, att alla serier börjar igen.

MISSADE JÄVLA HELLS KITCHEN IDAG IGEN.... UPPRÖRD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback