tisdag

Vilken mysig tisdag det har varit. Älskar såna här dagar!
Sov verkligen ut idag, det har jag inte gjort på flera veckor. Jag kanske sover mycket men jag sover inte bra för det.
Mötte iallafall Rebecca och så tog vi lilla miro på en promenad i skogen. Efter det gick vi hem till Rebecca och sen så kom Kim och Flinten hem dit efter en stund. Vi fick kriga för att få se idol som vi sedan bytte bort mot mat.
Snubbarna åkte iväg och köpte American Pizza som vi tryckte i oss och så kom amanda och miro så busade vi och lekte och så börjande fotbollen som vi såklart vann!
Visste det redan från början därför var det ju lite onödigt att se matchen. Men Zlatan såg ju riktigt bra ut idag ;)
Grejade lite med rebeccas hår och så tog vi en promenad hem, eller jag gick hem och rebecca gick till sin syster.

Blev så sjukt sugen på ett glas mjölk när jag kom hem så hällde i mig ett stort glas men nu är jag sugen på oboy och såklart har vi inte det hemma. mooorrrr!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback