synarela

alltså orvar stressen just nu..
i fredags skulle jag hämta ut min medicin. då var det verkligen sista minuten att hämta ut, behövde en ny förpackning då egentligen dagen innan.
så säger hon på apoteket att dom inte har någon inne och hon vet inte när dom får in för det är oviss leverans. så jag går till nästa apotek där hon säger att den har utgått, så går till ytterligare ett apotek där hon säger samma sak. senare åker jag till apokteket på tuna park och där vet dom heller inget.
så paniken var ganska tydlig..
så har fått klara mig på den mer eller mindre tomma medicin förpackningen den här helgen. Ringde gyn idag och dom säger att den har utgått? och att dom ska skriva ut något liknande preparat åt mig. Ännu mer ångest nu, va fan är det för medicin liksom... gaaah jag smäller av!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback