röv dag!!!!!

Är på så sjukt dåligt humör idag!
Vaknade på fel sida men gjorde det bästa av situationen och det kändes lite bättre. men sen har det bara gått utför.
Kan ta allt lite snabbt
- Inga pengar förrns oktober, var det inte pengar om 3 månader?!!!!!!!
- REGN
- regn när jag skulle gå hem så fick SPRINGA till bussen. nu har jag ont som ett as i magen bara för det.
- åka buss. hatar att åka buss jag går nu mera överallt och vill inte åka buss.
- ingen mat hemma så det gick åt helvete när jag skulle laga något att äta. det blev jätte äckligt
- skitiga hundar
- kallt
- sverigedemokraterna och alla andra jävla partier, men mest SD... hatet mot dom liksom.
osv.osv.osv.
fan vad negativ jag är idag. måste peppa upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback