Lets get it on

Fredagens utgång var riktigt riktigt bra! Rebecca och jag hade hur roligt som helst och vi var fulla som kastruller men det är sååå värt att ligga bakis när man hade så roligt som vi :)

Bra att vi tittar åt olika håll hahah! vi tog kort samtidigt båda två. Ser ni varför man aldrig ska fotas brevid Rebecca?

Gick ut igår också men det var inte så lyckat alls, enligt mig. Åkte och röstade med mamma och pappa idag så jag gjorde min plikt som medborgare typ... gjorde det inte frivilligt utan bara för att SD ska få en mindre chans att komma in i riksdagen, som dom ändå kommer göra eftersom mini hjärnor röstar på dom....
nu har jag tänt massor med ljus i mitt rum och ska äta godis och bara vila.
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback