just like a wavin' flag

Jag skulle minsann bli en bra hemmafru har städat och lagat mat idag.
Jag bara längtar tills jag kan flytta hemifrån det skulle vara så rent och fint hemma hos mig. Orkar inte bo med dom här skitgrisarna längre!
Mamma och jag borde bo själva.
mmmh paradiset då!

Sov 13 timmar inatt! Underbart eller vad?
Sökte 3 jobb igår, hoppas på något av dom!
Det är väldigt segt att gå hemma hela tiden men skönt samtidigt. Ångrar iallafall inte att jag valde att inte plugga nu, jag behöver tid att göra det jag vill. Var så nära på att gå in i väggen sista månaderna på gymnasiet att jag verkligen behöver tid för mig nu.

Ikväll är det bodyguard på trean en av mina favorit filmer så den ska jag se och så vet jag inte om jag har några mer planer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback