jag vågade!!!!

Jag mår inte så mycket bättre idag faktiskt. Men morfar ringde och väckte mig imorse och ville att vi skulle prova på att övningsköra, så att jag kan bestämma mig för hur jag ska göra med det där jävla körkortet.
Så vi åkte ut och så fick jag köra pyttelite och jag trodde att jag skulle dö. Det var inte så hemskt som jag trodde men det var inte heller något jag vill göra. Egentligen har jag väl inget val men vi får se.
Jag kom iallafall över min största skräck!

Nu ska jag laga lite lunch och sen ska jag titta på 90210, Gossip girl och One tree hill (säsong 1-2).
Om mitt huvud sprängs så hörs vi nog senare.


Kommentarer
Postat av: Sabine

jaa kanske men jag vill inte hålla på å byta foder hela tiden eftersom han är valp å dom ska ju helst ha samma foder så att dom inte blir känsliga i magen å så. men så länge han äter lite per dag (han äter ju som sagt mest på kvällen) tycker jag det är okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback