DJ got us fallin' in love

jag vill sova hela dagen och hela natten bara sova, sova, sova.
mycket sömn blev det inte inatt kan jag ju säga. somnade vid 20 över 7 och sen så vaknade jag väl var 20 minut och somnade aldrig riktigt in förutom en gång när jag drömde om en randig katt..
kvällen som skulle bli lugn och trevlig blev allt annat än lugn men vääääldigt trevlig, för det mesta.
började med en as rolig förfest hos Elvira vi var 7 tjejer och det shottades och drinkades och allt möjligt. det var faktiskt riktigt roligt att mamma var med :)

sen tog vi en taxi in till stan och gick som planerat till bishops och tog något att dricka. jag lärde Laura att säga Bög, men hon kunde uttala Ö så det blev bog och det lät jätte roligt. Jag tyckte att det var ett vettigt ord att lära henne på svenska, tack och tack så mycket är inte tillräckligt med svenskakunskaper. Bög måste finnas med i ordförrådet hahaha

Sen vidare mot nybron men först en sväng in på royal. på nybron var det verkligen en perfekt mäng människor och jag hade så himla roligt!
mötte rebecca och kim eller kim såg man ju inte så mycket av men ändå. vi dansade och så åkte Laura och elvira hem så var det bara jag och rebecca kvar. men vi dansade och hade hur roligt som helst. träffade på två snubbar med hästhuvuden och dog av skratt. varför hade dom det för?

Efter nybban blev det lite krångligt men vi gick hem till flinten och sov där. och resten vet ni ju typ.

Laura och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback