Baby, I just wanna dance

En hemma helg är tydligen väldigt svårt att få till. Men jag kan inte rå för det, dansgolvet lockar mig alldeles för mycket!

Så i fredags gick rebecca och jag ut. Förfestade och gjorde oss iordning hemma hos henne och kim och lyssnade på beyonce live och fick världens bästa känsla i kroppen! Sen gick vi ner till stan och fick gå till harrys.. jag hatar verkligen det stället men vi hade roligt ändå.


Mådde väl sissådär på lördagen men åkte med pappa till stan och köpte en ny jacka (visar sen) och så hem och tog det lungt hela dagen tills på kvällen då jag slängde mig i ett bad sen hem till rebecca och kim igen och gjorde oss iordning för att gå ut igen. men så ändrade vi oss och åkte hem till rebecca i mesta istället och myste med godis, cola och tittade på film.






hahahha spagetti ben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback