100 frågor

1. Namn? - Emma
2. Exakt ålder? - 19 år, 6 månader, 1 vecka och 1 dag?
3. Vart bor du? - Eskilstuna
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Eve, Elli, djuren och ibland Kim och Rebecca höhö
5. Husdjur? - Ludde, Malte, Elsa och Morris (två hundar och två katter)
6. Färg på ditt hus? - Beige?
7. När är du född? - 1991-04-11
8. Klass? - Går inte i någon klass längre
9. Vilket år tar du studenten? - Tog, 2010
10. Något jobb? - Nej, inte riktigt än
11. När ska du sova ikväll? - Snart
13. Duschat idag? - Ja, eller badat
14. Kramat någon idag? - Japp
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Chips och dipp och soppa
17. Dagens klädsel? - Mjukisar och t-shirt
18. Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - Paulina, för att hon bara är så sjukt bra (och söt)
20. Dagens roligaste? - Att träffa Paulina
21. Har du många vänner? - Jag tycker att jag har precis så många som jag behöver
22. Hur många har du kysst? - Räknar inte
23. Vem kramade du senast? - Paulina
24. Vem pussade du senast? - Ludde eller Alvin haha
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen förhoppningsvis.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej..
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Rebecca, att hon skulle till sin pappa imorgon på förmiddagen och att hon skulle sova nu.


FAVORIT:
31. Film? - Notebook, sex and the city 1, p.s I love you, massor med filmer..
32. Låt? - Just nu, Right thru Me- Nicki minaj 
33. Mat? - Kina, Fläskfilé
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - NEW YORK!!!!
38. Land? - Sverige och alla varma typ?
39. Ämne i skolan? - Ehm vet ej
40. År? - 2004-2007 och så 2010 för studenten!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
- ...
42. Drickan du drack? - Lätt dryck
43. Gången du spydde? - Typ någon vecka sen.. äckligt..
44. Gången du grät? - Tårade idag
45. Pizzan du åt? - Förra veckan?
46. Gången du var i göteborg? - 2007
47. Gången du var i stockholm? - I sommras
48. Gången du var hög? - Never ever.
49. Personen som såg dig gråta? - Paulina när jag tårade idag.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund och katt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Senaste tiden har det varit fest men gillar mys
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel, finns ju inget bättre än The Sims
55. Singel eller upptagen? - Skulle ljuga om jag inte sa upptagen. Men singel har sina fördelar.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Fejjan!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother, miss it with all my heart
60. Svart hår eller blondt? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza, helt klart
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älska/s
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Svarar som alla andra, min familj och mina vänner
71. Personer du hatar? - finns någon någon.. och en hel del som jag ogillar starkt
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ..
73. Personer som hatat dig? - Vet inte.
74. Glassar du ätit på en dag? - Rätt många tror jag
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inte en endaste
76. Gånger du haft minnesluckor? - Haha, inte så många
77. Piercingar har du? - Hål i öronen
78. Personer du saknar just nu? - 3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Denna där.
81. Ska du träffa imorgon? - Alla på communicare och sen Rebecca 
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Linda
84. Spelade du tv-spel med senast? - Rebecca!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Rebecca hahah
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Dom dära.
87. Förtjänar att dö? - ingen antar jag.
89. Vill du sova brevid inatt? - Någon mysig. Men sover själv.

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner, solen,shopping
91. Gör dig ledsen? - ..
92. Vad vill du helst göra nu? - Åka utomlands och sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp tidigt
94. Vill du ha nu? - pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Det gamla vanliga, pengar osv.
96. Längtar du till? - Helgen
97. Tycker du om dina betyg? - Yes
98. Ångrar du i ditt liv? - Ja. Fast jag försöker se det så här "Never a failure always a lesson"
99. Är det bästa som har hänt dig? - haha...
100. Varför gjorde du detta? - För att bli trött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback