söndag

Det blev ingen fika igår utan vi gick en sväng runt stan och sen köpte vi med oss thaikyckling från ming hem. Resten av eftermiddagen och kvällen spenderades hos Kim och Rebecca vi tittade på film, spelade tv-spel och sen la vi oss typ.
Birgitta kom förbi en stund. Och det var jätte trevligt att träffa henne. Trevligt är egentligen inte ett passande ord för det var mycket mer än trevligt. Det var jätte bra att träffa henne igen, fast såklart jobbigt på samma gång. Jag saknar henne väldigt mycket.

Idag har det varit en sån där riktig seg söndag, nästan som en bakissöndag fast utan bakiset. Kim och jag som vaknade först började med att titta på Jims värld sen kom Rebecca upp och då tittade vi klart på en film som heter accidental husband, rätt bra. Rebecca somnade om och då tittade jag och kim på Jersey Shore!!!! wiiii
Tog en promenad hem och lekte med Julietta som var här hemma, blev bjuden på en helt sjukt god chokladkaka. Nästan som kladdkaka fast lenare.
Nu ligger jag i sängen med tända ljus i rummet och ska snart hämta colan och äta godis framför one tree hill eller sex and the city.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Alvin på morgonen, det kommer att bli så mysigt så. Sen communicare och sen till tuna park med min far.
Och ska såklart hämta ut mina nya skor jag har beställt :) wiii, ser ut som en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback