mycket att ta igen

Har knappt varit hemma den här veckan, har sovit hos Rebecca varje natt men inatt ska jag sova hemma. Det känns lite konstigt.
I måndags fick jag äntligen pengar! Lycka på högnivå.
På kvällen var vi med om en nästan nära döden upplevelse när vi skulle åka och handla. En bil kör över i vårat körfält och kör emot oss och svänger bort i sista sekunden. Känns som att jag ska vara försiktig när det gäller bilar och sånt i år.

Rebecca och jag köpte Marabous nya vinter choklad, den var god men inte för mycket av den bara!


Tisdag så kom Jeppe hem från Lund ÄNTLIGEN!!! Så mötte upp honom på tågis och så gick vi och några av hans vänner och käkade på billy boys. Jag åt inte utan snodde bara Jeppes pommes hihi!
Åkte till Rebecca på kvällen så sov jag där igen.

Onsdag var det dags för min intervju på banken för praktik där och det gick jätte bra! Så nu är det bara att vänta och se. Åkte hem och sen tillbaka till stan för att gå till communicare och fika och sen mötte jag Rebecca på stan igen och så köpte jag en kjol och sen fikade vi på Smak.
Träffade Rebecca vid Ica senare så handlade vi lite gott till kvällen och sen åkte vi hem till henne och gjorde milkshakes och tittade på kungarna. Sista avsnittet, så sad.

*

Idag då?
Först, Grattis på födelsedagen världens bästa Jeppe!
Träffade Jeppe på stan så gick vi upp till skolan (jb) och hälsade på. Träffade Jani och flera andra gamla lärare! Det var verkligen jätte roligt, saknar skolan lite faktiskt. Saknar inte plugget men saknar lärarna och att bara ligga i soffan haha
Efter det gick vi och fikade och sen åkte vi hemåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback