måndag 4 oktober

två dagars, tre veckor i rad. inte en så bra idé egentligen.

Fredagen var jätte rolig! tills påvägen hem då jag mådde lite dåligt.
Lördagen not så fun. Bakis och hade bestämt mig för att vara hemma och vila. Men så fyllde Soma och Pau och Silvia var i stan och skulle ut. Så jag offrade mig för laget, men så blev det ju inte så bra ändå.
Väl nere på stan möter vi rebecca går och kissar och så går vi i förväg för att se så att vi kom in, för då skulle dom andra också komma in.
Vi kom in, hängde in våra kläder och köpte en cider. Så får jag sms av dom andra att dom inte kom in...
Så då blev det ju inte roligt längre. Men jag var iallafall kvar på nybron istället för att gå vidare och betala nytt inträde som jag inte hade och riskera att träffa S.
Tog bussen hem och somnade i min egen säng för en gångs skull.


bilden är från förra helgen tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback