lördag/söndag

Skulle inte gå ut igår. Ville inte gå ut igår. Gick ut igår.
Mötte upp Rebecca för en fika och så pratade vi om att vi inte var sugna på att gå ut, vi hade varken lust eller råd. Men så på något vis så peppade vi upp varandra och ville ut!
Så vi gick ut på nybban, som vanligt :) det var roligt! En snubbe som ville gifta sig med mig, det ville inte jag. Vi kom hem efter 4 någongång och så hade Kim och Rebecca pannkaks krig hahah

Idag fyller min morfar år så vi har varit där och firat honom. Sådär lagom roligt när man känner sig som ett hällby-drägg. Låg mest i soffan och vilade. Resten av kvällen har jag försökt borsta ur mitt hår. vill typ dö, det är fortfarande tovigt. Kan ni tänka er hur det såg ut imorse då?
Nu ska jag lägga mig för imorgon är det communicare.

Det hände en så himla hemsk sak igår också. Mitt halsband gick sönder. Blev helt förstörd och grät och var helt otröstlig en stund tills mamma sa att det går ju att köpa en ny kedja eller så kanske pappa kan laga det. Känner mig helt naken utan det nu, får panik varje gång jag ser mig i spegeln eller känner där halsbandet brukar sitta.
Har bara tagit av mig det en gång sen jag fick det. Men snart är det tillbaka där det ska vara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback